.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت از ناطق برای برگشت به جریان اصول‌گرا

یک فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: «من برای آقای ناطق نوری تعیین تکلیف نمی‌کنم؛ اما اگر من به جای ایشان بودم، حتماً به جریان اصول‌گرایی بازمی‌گشتم و فعالیت‌های سیاسی خود را از سرمی‌گرفتم». وی برکناری‌های اخیر در دولت را بی‌ارتباط به جریان اصول‌گرایی می‌داند و وجود هرگونه اختلاف را که سبب‌ساز این برکناری‌ها شده باشد رد می‌کند.

مریم بهروزی، فعال سیاسی اصول‌گرا در خصوص برکناری‌های صورت‌گرفته در دولت به خبرنگار فرارو گفت: «با توجه به این که برکنارشدگان جزء حامیان دولت به شمار می‌روند، طبیعتاً نمی‌توان این برکناری‌ها را به خاطر حمایت یا انتقاد از دولت دانست. البته افراد مرتبط با این مسئله باید دلیل برکناری‌ها را توضیح بدهند، اما من بعید می‌دانم دلیل این برکناری‌ها انتقاد از دولت بوده باشد».

وی در خصوص این که آیا برکناری‌ها ارتباطی با اسفندیار مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد دارد یا خیر، بیان داشت: «باید درباره این مسئله به یقین برسیم. بر اساس فرموده خداوند ما نمی‌توانیم بدون یقین حرف بزنیم و این امر هم اکنون برای ما مشخص نیست. شاید این برکناری‌ها دلایل دیگری داشته است، اما اگر عجله نکنید، دلیل این برکناری‌ها معلوم خواهد شد».

دبیر جامعه زینب در خصوص این که نیروهای کنارگرفته از دولت به کدام جریان از اصول‌گرایان نزدیک‌ترند، گفت: «ما اصلاً اصول‌گرایان سنتی و مدرن نداریم. اصول‌گرا اصول‌گراست و همه این افراد هم اصول‌گرا به شمار می‌روند. دولت وظیفه‌ای اجرایی بر عهده دارد، ممکن است در اجراییات برخی سلیقه هم‌دیگر را نپسندند، اما این ارتباطی به اصول‌گرایی ندارد. هم آقای متکی اصول‌گراست و هم آقای احمدی‌نژاد؛ اما کدام سنتی و کدام مدرن هستند؟ باید بگوییم ما این تقسیم‌بندی‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم. این کناره‌گیری‌های دلیل دیگری غیر از اصول‌گرایی دارد».

مریم بهروزی در خصوص اختلاف سلیقه‌ها در میان جریان اصول‌گرایی و تاثیرگذاری برکناری‌های اخیر بر مسئله وحدت اظهار داشت: «اختلاف سلیقه‌ها امری طبیعی است، اما مسئله وحدت به کل طیف اصول‌گرایان مربوط می‌شود، این مسائل جزئی و فرعی هستند و نمی‌توانند بر مسائل بزرگ تاثیر داشته باشند».

این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان این که چشم‌انداز وحدت را روشن می‌بینم، ادامه داد: «من امیدوارم که با محوریت ولایت فقیه و رهبری جامعتین به نتایج خوبی در این خصوص برسیم. به نظر من باید مسیری که پیش گرفته شده را ادامه داد. تا جایی که من اطلاع داردم تا کنون کسی با این روش مخالفت نکرده است، اما باید دید در آینده کسانی هستند که سلیقه‌شان با این مسئله هم‌خوانی نداشته باشد و بخواهند ساز مخالف بزنند یا نه؟ در حال حاضر که روش خوبی در پیش گرفته شده است و به نظرم بازتاب مثبتی نیز خواهد داشت».

بهروزی در خصوص تبعات عدم پیروی از نظر جامعتین در این خصوص اظهار داشت: «اگر چنین شرایطی پیش آمد می‌توان گفت اختلاف نظرهایی هست که برخی هم‌کاری نکرده اند، اما در حال حاضر نمی‌توان نظری در این باره داد».

وی با رد ایده تشکیل شورای داوری در جبهه اصول‌گرایان بیان داشت: «من چنین شورایی را نه می‌پسندم و نه مفید می‌دانم. چرا که به عقیده من این مسئله باعث ریزش می‌شود. من شخصاً موافق هیچ‌گونه ریزشی نیستم، ترجیح شخصی من این است که همه اصول‌گرایان حضور و با یکدیگر هم‌دلی داشته باشند».

این نماینده پیشین مجلس درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه فعالیت‌های سیاسی اصول‌گرایان گفت: «من در مصاحبه‌های قبلی و اظهارنظرهای خود گفته ام که به آقای ناطق‌ نوری در جریان مناظره‌های انتخاباتی ظلم شد. اما مقام معظم رهبری برای ایشان، آقای هاشمی و دیگران سنگ تمام گذاشتند. به نظر من آقا جبران کردند و آقای ناطق بایستی لطف مقام معظم رهبری را به جان می‌‌خریدند و برای فعالیت سیاسی به جرگه اصول‌گرایان بازمی‌گشتند».

وی ادامه داد: «من برای آقای ناطق نوری تعیین تکلیف نمی‌کنم؛ اما اگر من به جای ایشان بودم، حتماً به جریان اصول‌گرایی بازمی‌گشتم و فعالیت‌های سیاسی خود را از سرمی‌گرفتم».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.